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`Making Moosic': The Development of Personal Relationships on Line and a Comparison to their Off-Line Counterparts
« Regarde, j’ai vu ça sur Facebook ! » : quand nos bavardages nourrissent les fake news
A French adaptation of the Compassionate Love Scale for teachers: Validation on a sample of teachers and correlation with teacher autonomous motivation
A quoi sert l’école si Google nous dit tout ?
Action video game modifies visual selective attention
Apprendre à écrire : peut-on remplacer papier et crayon par tablette et stylet ?
Assessment of Acculturation: Issues and Overview of Measures
Brains on video games
Changer l’école : prenez garde aux neuromythes !
Classifying Serious Games: the G/P/S model
Cognitive control in media multitaskers
Combattre la haine sur Internet : trois défis à relever
Comment plusieurs études montrent qu'Instagram peut nuire au bien-être des jeunes
Comment savoir si votre enfant est accro aux jeux vidéo, et que faire ?
Compared to Facebook, Instagram use causes more appearance comparison and lower body satisfaction in college women
Construct Validity of the Five Facet Mindfulness Questionnaire in Meditating and Nonmeditating Samples
Cornell Critical thinking test Level Z
Cyberbullying Among Adolescents: The Role of Affective and Cognitive Empathy, and Gender
Cyberbullying: its nature and impact in secondary school pupils
Cyberviolence verbale : comment lutter contre ses différentes facettes
Débat : Apprendre avec les objets numériques ?
Déconstruire les préjugés, un préalable à toute démarche scientifique
Developing a General Extended Technology Acceptance Model for E-Learning (GETAMEL) by analysing commonly used external factors
Development and Validation of a Smartphone Addiction Scale (SAS)
Digitizing Literacy: Reflections on the Haptics of Writing
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